torsdag 10 februari 2011

Snart ägarinna av en bettskena

Så där ja, då börjar man äntligen att komma tillbaka till verkligheten efter en vecka med filmfestival.
Det har varit underbart kul, inspirerande men med allt för lite sömn. Pricken över i´t var ju att Jenny och Camilla kom från Oslo, och såg sista visningen av filmen i lördags. (Camilla fick även ett oförglömligt minne med f.d kulturministern på Riverton...måste verkligen få tag på det där kortet som togs på de två)

Japp, då skall man få en härlig bettskena. Var hos tandläkaren och fick gjutet mina gaddar idag. Gnisslar tydligen tänder så att fönstren skakar om nätterna. Med min nya fina plastskena kommer mina fina tänder ligga i tryggt förvar.




Nu värmer jag bröd och packar ihop lägenheten inför flytten. Samtidigt tvättar jag, kollar Top Model och skriver en projektbeskrivning. Kanske jag har lärt mig att göra många saker samtidigt trots allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar