måndag 14 februari 2011

Atomic Swing

Atomic Swing var ett av min favoritband förr i tiden. 
Jag var lite hemligt förälskad i den långhåriga killen som spelade piano och önskade nog mest att jag var 18 så att jag kunde bli ihop med honom. 
Jag kan till och med minnas en konsert ute i Hunnebostrand en varm sommarkväll för många, många år sen. Jag tror det var tillsammans med Jenny, Lisa, Anna - Maria och Paua, men jag minns inte riktigt. 
Jag minns i alle fal att det var sprit, lite hångel och en hel del gråt med i bilden. (Exakt det som en typisk tonårsfylla skall innehålla)
Jag skall erkänna att jag de senaste åren glömt av de ens existerat men började plötsligt tänka på de härom dagen. 
Och jäklar vad bra jag tycker att de är fortfarande!!




1 kommentar:

  1. Jag gillade också Atomic Swing...men jag var så liten, tror det var mest för namnet. Hahaha...många fina minnen. Jag saknar dig.

    SvaraRadera