tisdag 18 januari 2011

Jag har fått en iphone!

Så där ja! Då har man blivit cool, inne och lite lagom viktig. Jag har skaffat mig en iphone 4, med internet, webb - TV och Spotify. Om ett par veckor kretsar garanterat hela mitt liv kring denna hippa mobil.
Tänk om jag vetat detta när jag för si så där 15 år sedan stod i köket och ringde på vår enda telefon (De telefonnumren som jag inte kunde i huvudet hade jag skrivit ner i en fin liten rosa telefonbok).
Vår telefon var röd, gjord i någon konstig plast och när man slog numren snurrade man på en platta. Jag kommer ihåg att den gav ifrån sig ett irriterande ljud efter varje ny siffra som man slog.
Ibland svarade någon i andra änden, ibland inte. Det var inte så mycket mer med det.
Kan inte riktigt bestämma mig om det var bättre förr eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar