torsdag 20 januari 2011

Vad hände egentligen med Midi, Maxi och Efti?

För några månader sedan köpte jag en gammal Okej – tidning på second hand. I denna underbara tidning ifrån början av 90-talet läste jag ett reportage om Midi, Maxi och Efti. Jag vet att jag fick deras singel Bad, bad boys födelsedagspresent och den spelades varm på skivspelare hemma.
Plötsligt slog det mig medan jag satt där och läste:
- Vad hände egentligen med dessa skönsjungande brudar efter deras korta storhetstid?
Jag satte mig vid datorn och googlade runt lite, men fick inga ordenliga svar.
MEN det underbara är att jag snart kommer att få svaret! För i samma block som Jessicas och min film Kortet visas kommer Farnaz Arabi och Parasto Backmans film I like it like it was visas.
Och gissa vad den kommer att handla om? Ja, just om vad som hände med Midi, Maxi och Efti!!
Fortsättning följer….





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar